El desierto - Lhasa DE SELA

[postlink]https://dagendauwsnotenbalk.blogspot.com/2010/12/el-desierto-lhasa-de-sela.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=DDSU41XWcj4endofvid [starttext]
Toen ik haar voor het eerst
hoorde zong ze dit nummer. Ik was meteen weg van die stem van haar.


Lyrics : El Desierto

He venido al desierto para reirme de tu amor
Que el desierto es más tierno, y la espina besa mejor

He venido a este centro de la nada para gritar,
Que tu ha nunca mereciste lo que tanto quise dar...

He venido yo corriendo, olvidándome de ti,
Dame un beso pajarillo no te asustes colibrí

He venido encendida al desierto para quemar,
Porque el alma prende fuego cuando deja de amar...


De woestijn :

Ik ben naar de woestijn gekomen om te spotten met je liefde
De woestijn is teder vergeleken bij jou en haar doornen kussen beter

Ik ben naar dit centrum van niets gekomen om te schreeuwen,
omdat je nooit verdiende al datgene wat ik je schenken wou

Ik zette het op een lopen, om je te vergeten.
Geef me een kus kleine vogel, kolibri wees maar niet bang

Ik ben brandend van verlangen naar de woestijn gekomen om op te gaan in vlammen
omdat de ziel vuur vat zodra ze ophoudt lief te hebben...


[endtext]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten