Als het bericht slecht is... - Boudewijn De Groot

[postlink]http://dagendauwsnotenbalk.blogspot.com/2011/08/als-het-bericht-slecht-is-boudewijn-de.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=-YTAHPKmdAM&ab_channel=BoudewijndeGroot-Topicendofvid [starttext] Na lang zoeken eindelijk  gevonden : een nummer van Boudewijn De Groot dat al een tijdje in mijn hoofd rondspookte en zeurde om op mijn muziekblog gedeeld te worden. Eentje dat me al sedert mijn jeugd enorm intrigeert.
Gisteren was het er plots weer, toen ik naar een film van de gebroeders Coen zat te kijken, waarin één van de hoofdpersonages aanhaalde, dat men in het oude Griekenland, de gewoonte had om de brenger van slechte tijdingen, een kopje kleiner te maken.
Hopla... het zat opnieuw in mijn hoofd en wou er niet meer uit.
Dus ging ik vanmorgen op zoek en vond  op Youtube .

Tijd dus, voor een diepdonker Boudewijntje.
Op uw gezondheid![endtext]

1 opmerking:

mamirafenna zei

Nooit gehoord, al mag ik mezelf toch een Boudewijn kenner noemen.... zal het nog wel enkele keren beluisteren, na deze keer.
(de wereld staat in brand.... ja....zucht)

Een reactie posten