Barcelona - Vince Mendoza

[postlink]http://dagendauwsnotenbalk.blogspot.com/2013/09/barcelona-vince-mendoza.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=-GcTk91J0iEendofvid [starttext]


Vandaag alles aan de kant geschoven en eens flink de vakantie het huis uit geboend. Volgende week begint namelijk het nieuwe academiejaar, zodoende. Schrobben lukt me het best met een goeie scheut muziek door het sop.
Met een knipoog naar het reisdoel dat ik al enkele jaartjes voor ogen heb maar dat om de één of andere reden maar niet dichterbij wil komen, schoof ik "Epiphany" van het London Symphony orchestra onder leiding van Vince Mendoza de CD-speler en liet "Barcelona" door de speakers galmen. En ja hoor, momenteel ruikt alles weer heerlijk lavendelfris in huize DagEnDauw.
Misschien lukt het volgend jaar wel om Gaudi 's bouwwerken en al het andere moois dat Barcelona te bieden heeft,  in het echt te gaan bewonderen...? Maar voor nu, volstaat deze filmische jazzmuziek ook ruimschoots wat mij betreft. Ik ben niet zo'n moeilijk mens eigenlijk.

Hier hoort u het nummer gespeeld door het Metropolorkest gedirigeerd door Mendoza. Wie de saxsolo speelt kon ik jammer genoeg niet achterhalen.



[endtext]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten