Sunrise - Fanny Van Coninckxloey

[postlink]http://dagendauwsnotenbalk.blogspot.com/2012/06/sunrise-fanny-van-coninckxloey.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=C1t71o8hiLIendofvid [starttext]


Sunrise uit "Blue planet" is een compositie van Inge Frimout-Hei voor multi-level-harpensemble. Foto's van de Aarde genomen door haar schoonvader, astronaut Dirk Frimout vormden de inspiratiebron voor deze ruimtelijke compositie.
Harp : Fanny Van Coninckxloey.

Hier ► http://www.youtube.com/watch?v=kcrCnSLqlso&feature=plcp kan je Inge Frimout - Hei zelf aan het werk zien met "Flidias and the Magic Harp", een eigen compositie naar een Ierse legende waarin ze ieder karakter een muzikaal thema geeft met de harp in de hoofdrol.  [endtext] 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo,

wauw, ik ben dus het meijse uit het filmpje.
Ik wist niet dat iemand mijn filmpje gebruikte op zijn of haar site.
Leuk om tegen te komen:)

DagEnDauw (Dauw) zei

Dag Fanny,

Wat ontzettend leuk dat jij hier langs kwam. Hopelijk merk je alsnog deze late reactie. Ik ben zelf ook nog even gaan rondsnuisteren op Youtube en heb gemerkt dat jij nog heel wat nieuws hebt opgeladen recentelijk. Harp is een prachtig instrument en je speelt ook fantastisch. Je zal wellicht dan ook al heel wat uurtjes van oefenen achter de rug hebben vermoed ik. Studeer je verder in die richting?
Hopelijk kom je nog eens langs en vind ik hier ooit een antwoordje van je terug.
Nog veel succes met je verdere muzikale loopbaan alleszins.

Warme groet van
- Dauw -

Een reactie posten